Prezes Zarządu, Grupa Edukacja 3.0
Menadżer, trener, specjalizujący się we wdrażaniu nowych technologii w edukacji i kulturze. Doświadczony edukator dzieci i dorosłych w zakresie TIK i STEAM (sztuczna inteligencja, bezpieczeństwo w cyfrowym świecie, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, robotyka, programowanie, system LEGO Education, wykorzystanie gier w edukacji, narzędzia biurowe, praca w chmurze). Pomysłodawca i koordynator cyfrowych projektów młodzieżowych, popularyzator nauki, wykładowca Uniwersytetu Dziecięcego UMCS. Założyciel Ośrodka Badawczo-Rozwojowego EDUKACJA 3.0 (badania nowych technologii w edukacji, w tym wpływ rzeczywistości rozszerzonej na proces nauczania, tworzenie mobilnych aplikacji dla edukacji i instytucji kultury), koordynator projektów badawczych, ekspert merytoryczny w licznych projektach edukacyjnych. Prowadzący warsztaty w ramach programu „Konwersja cyfrowa domów kultury”, współprowadzący warsztaty w ramach projektu „ART.LAB – cyfrowe formy ekspresji” oraz działań realizowanych przez Narodowe Centrum Kultury. Moderator grupy społecznościowej „AI w edukacji”. Wpisany na Listę 100 SPRUC w 2019 i 2022 r.