keyboard_arrow_up
 Edukacja przyszlości

Edukacja przyszłości Podejście nauczycieli do ucznia wymagającego specjalistycznego wsparcia – wyzwania i rozwiązania

Podejście nauczycieli do ucznia wymagającego specjalistycznego wsparcia – wyzwania i rozwiązania

  • Dzień 2
  • 20.03.2025 r.
  • Godzina: 9:00-10:15
  • SALA S7 D (PIĘTRO IV)
  • Braki kadrowe wśród specjalistów: psychologów, pedagogów i terapeutów – jak je uzupełniać?
  • Organizacja pracy z uczniem trudnym w praktyce – przykłady modeli wsparcia
  • Indywidualizacja nauczania – jak dostosowywać programy edukacyjne do potrzeb dzieci z orzeczeniami?
  • Praktyczne rozwiązania: asystenci nauczyciela, nauczyciele wspomagający i nowe technologie w pracy z uczniem trudnym
  • Dobre praktyki w pracy z uczniem wymagającym wsparcia – przykłady projektów i inicjatyw

Moderator

prof. UAM dr hab. Beata Jachimczak

Ekspert ds. edukacji włączającej, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Prelegenci

Barbara Sienkiewicz

Prezes Zarządu, Fundacja Żółty Latawiec

dr Dorota Prysak

Ekspertka ds. upowszechniania zasobów SCWEW, Ośrodek Rozwoju Edukacji

Dorota Kowalczyk

Neurologopeda, pedagog specjalny, tłumacz języka migowego, Gabinet Logopedyczno-Terapeutyczny "Alter Mowa" w Siedlcach

Ewa Sekuła

Pedagog specjalny i psycholog, Szkoła Podstawowa nr 6 z oddziałami integracyjnymi w Mławie

dr Magdalena Kalista-Jasiak

Dyrektor, pedagog, Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Ostrowcu Świętokrzyskim

projekt i wykonanie Interactive Technology